Polityka zwrotów

Nasza polityka zwrotów i refundacji trwa 30 dni. Jeśli od zakupu minęło 30 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu pieniędzy ani wymiany.

Aby być uprawnionym do zwrotu, twój przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.

Kilka rodzajów towarów jest zwolnionych z możliwości zwrotu. Towary nietrwałe, takie jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma, nie mogą być zwracane. Nie akceptujemy również produktów intymnych lub higienicznych, materiałów niebezpiecznych ani łatwopalnych cieczy lub gazów.

W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego, zwrotu lub odstąpienia od umowy, odpowiemy na Państwa wiadomość w ciągu 14 dni.

Wszelkie informacje, zwroty, reklamacje prosimy kierować pod adres kontak@saffira.pl bądź listownie pod adres:

Saffira.pl
Pocztowa 7/8
41-710 Ruda Śląska

Dodatkowe przedmioty, których nie można zwrócić:

  • Karty podarunkowe
  • Produkty do pobrania (oprogramowanie)
  • Niektóre produkty zdrowotne i artykuły do pielęgnacji osobistej

Aby dokonać zwrotu, wymagamy paragonu lub dowodu zakupu.

Zwrot pieniędzy

Po otrzymaniu i sprawdzeniu twojego zwrotu, wyślemy ci e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy cię również, czy zwrot został zatwierdzony.

Jeśli zostanie zatwierdzony, zwrócimy ci pieniądze na twoją kartę kredytową lub inną metodę płatności, której użyłeś podczas zakupu. Czas przetwarzania zwrotu może się różnić w zależności od twojego banku lub wystawcy karty.

Opóźnione lub brakujące zwroty

Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z firmą obsługującą twoją kartę kredytową, może minąć trochę czasu, zanim twój zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.

Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często występuje pewien czas przetwarzania, zanim zwrot zostanie zaksięgowany.

Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@saffira.pl.

Wymiany

Produkty można wymienić w ciągu 30 dni na takich samych zasadach, jak zwrot. Aby wymienić przedmiot, wyślij nam e-mail na adres kontakt@saffira.pl i wyślij swój przedmiot na adres:

Saffira.pl
Pocztowa 7/8
41-710 Ruda Śląska

Wysyłka zwrotów

Aby zwrócić swój produkt, powinieneś wysłać go na adres:

Saffira.pl
Pocztowa 7/8
41-710 Ruda Śląska

Jeżeli przedmiot nie jest uszkodzony lub wybrakowany, będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki przy zwrocie przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot, koszt wysyłki zwrotnej zostanie odjęty od twojego zwrotu.

Jeżeli przedmiot jest uszkodzony lub wybrakowany, pokrywamy koszt przesyłki.

W zależności od tego, gdzie mieszkasz, czas, jaki może zająć dotarcie wymienionego produktu do ciebie, może się różnić.

Jeśli zwracasz droższe przedmioty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub zakupienie ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy twój zwrócony przedmiot.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@saffira.pl w przypadku pytań dotyczących zwrotów i refundacji.